Regulamin
Regulamin sklepu internetowego barszczukrainski.pl
Sklep Internetowy Delikatesy Z Kresów s.c. Viktoriia Wyszkowska I Łukasz Król reprezentowany jest przez:
- Viktoriię Wyszkowską, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą VIKTORIIA WYSZKOWSKA, adres: ul. Wambierzycka, 4/14, 50-537 Wrocław, NIP: 8992846967, REGON: 380607851, adres e-mail:
- Łukasza Króla, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: ARCHEOTECH – PRACOWNIA ARCHEOLOGICZNO- ARCHITEKTONICZNA ŁUKASZ KRÓL, ul. Władysława Łokietka 37, 55-120 Oborniki Śląskie, NIP: 9151549450, REGON: 021036770, adres e-mail: lukasz.m.krol@gmail.com
(dalej: Sprzedawca)
Delikatesy Z Kresów s.c. Viktoriia Wyszkowska I Łukasz Król , można znaleźć pod adresem: ul. Władysława Łokietka 37, 55-120 Oborniki Śląskie, województwo dolnośląskie. Figurujemy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem: 9151810285. Numer kontaktowy: 531 263 812, adres e-mail: delikatesyzkresow@gmail.com
§ 1
Regulamin określa warunki i zasady korzystania ze sklepu internetowego Delikatesy Z Kresów s.c., działającego pod adresem elektronicznym www.barszczukrainski.pl, w tym w szczególności zasady składania zamówień, dostawy towarów, uiszczenia przez Klientów ceny sprzedaży, składania i rozpatrywania reklamacji, odstępowania od zawartych umów.
§ 2
- Sprzedającymi są:
- Viktoriia Wyszkowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą VIKTORIIA WYSZKOWSKA, adres: ul. Wambierzycka, 4/14, 50-537 Wrocław, NIP: 8992846967, REGON: 380607851,
- Łukasz Król, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: ARCHEOTECH – PRACOWNIA ARCHEOLOGICZNO- ARCHITEKTONICZNA ŁUKASZ KRÓL, ul. Władysława Łokietka 37, 55-120 Oborniki Śląskie, NIP: 9151549450, REGON: 021036770
- Klientem/Zamawiającym/Kupującym jest pełnoletnia osoba fizyczną, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
- Ceny produktów wskazane na stronie internetowej sklepu internetowego są cenami brutto i są wyrażone w złotych polskich. Ceny te nie zawierają kosztów dostawy, które Klient ponosi dodatkowo, zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Bezpośredni kontakt Klienta ze Sprzedawcą we wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień jest możliwy:
- telefonicznie pod numerem telefonu: 531 263 812,
- pod adresem skrzynki mailowej: delikatesyzkresow@gmail.com,
- listownie, na adres Sprzedawcy: ul. Władysława Łokietka 18, 50-243 Wrocław.
§ 3
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu.
- Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym jest zarejestrowanie się przez Klienta, poprzez wypełnienie formularza, założenie konta oraz uzyskanie własnego loginu, akceptacja Regulaminu sklepu, dostępnego na stronie internetowej (barszczukrainski.pl).
- Zamówienie napojów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych jest możliwe wyłącznie przez osobę pełnoletnią.
- Poprzez złożenie zamówienia zawierającego alkohol, Zamawiający oświadcza, że jest osobą, której zgodnie z art. 15 Ustawy z dnia z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Sprzedawca może sprzedać alkohol.
- Poprzez złożenie zamówienia zawierającego wyroby tytoniowe, Zamawiający oświadcza, że jest osobą, której zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, Sprzedawca może sprzedać wyroby tytoniowe.
- Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana wiadomość e-mail, potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Umowa zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w zdaniu poprzedzającym.
§ 4
Zamówienia są dostarczane tylko na obszarze kodów pocztowych znajdujących się w bazie danych Sklepu. W celu weryfikacji, czy pod dany adres realizowana jest przez Sprzedawcę dostawa, należy dokonać sprawdzenia na stronie internetowej www.barszczukrainski.pl.
§ 5
- Sprzedawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym zamówieniem z wyłączeniem ust. 2.
- W przypadku wystąpienia braku towaru zamówionego przez Klienta, Sprzedający poinformuje o tym Klienta, który według swojego wyboru będzie mógł:
- wyrazić zgodę na zakup zaproponowanego mu towaru zamiennego w miejsce towaru brakującego,
- zrezygnować z brakującego towaru, żądając realizacji zamówienia w pozostałym zakresie,
- zrezygnować z całego zamówienia.
- W przypadku, wyboru przez Klienta przy składaniu zamówienia opcji wyłączającej nawiązanie przez Sprzedawcę kontaktu z Klientem w związku z realizacją złożonego zamówienia tj. m.in. w celu poinformowania Klienta o niedostępności zamówionego towaru, uznaje się, iż nastąpiło wyrażenie zgody przez Klienta na zrealizowanie przez Sprzedawcę zamówienia z pominięciem produktów aktualnie niedostępnych w sklepie.
§ 6
Koszty dostarczenia zakupów:
- dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej – 15 zł
- zamówienie za pośrednictwem DHL – 20 zł
- zamówienie za pośrednictwem InPost – 15 zł
- zamówienie zakupów o wartości powyżej 200,00 zł – dostawa gratis
W przypadku braku możliwości zrealizowania dostawy z przyczyn leżących po stronie Klienta,
§ 7
Terminy realizacji dostaw:
Zamawiający określa termin dostawy w przedziałach godzinowych danego dnia maksimum z 14 dniowym wyprzedzeniem.
Od poniedziałku do soboty: 9:00-11:00, 11:00-13:00, 13:00-15:00, 15:00-17:00, 17:00-19:00, 19:00-21:00.
Zamówienie musi być złożone minimum 24 godziny przed terminem realizacji dostawy.
§ 8
Informacje o ogólnych warunkach dostawy:
- Klient posiada możliwość osobistego odbioru towaru we Wrocławiu, pod adresem: Władysława Łokietka 18, 50-243 Wrocław po zaznaczeniu odpowiedniej opcji przy składaniu zamówienia przez Klienta.
- Dostawca posiada przy sobie nie więcej niż 100,00 zł w celu wydania reszty.
- Dostawca może odmówić wydania alkoholu osobom, których zachowanie wskazuje, że znajdują się w stanie nietrzeźwości. W przypadku nieokazania przez osobę odbierającą zamówienie zawierające alkohol lub wyroby tytoniowe dokumentu potwierdzającego wiek lub w przypadku wskazującym na spożycie alkoholu, co spowoduje odmowę wydania zamówionego towaru, Zamawiający zobowiązuje się pokryć koszty próby dostawy według stawek wynikających z niniejszego regulaminu (§ 6).
- Dostawca nie realizuje zwrotu kaucji za opakowania zwrotne. Istnieje możliwość zwrotu opakowań w stacjonarnych sklepach sieci
§ 9
- Przy dostawie towaru Klient ma obowiązek sprawdzić czy przesyłka jest zgodna z zamówieniem i potwierdzić odbiór zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem, Klient może odmówić przyjęcia towaru i odstąpić od zawartej umowy.
§ 10
Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
- gotówką przy odbiorze,
- kartą płatniczą przy odbiorze,
- przelewem na konto Sprzedawcy – dane do przelewu: Delikatesy Z Kresów, numer rachunku: …. – w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia
§ 11
- Klient może złożyć reklamację:
- mailowo pod adresem delikatesyzkresow@gmail.com,
- osobiście w sklepie Delikatesy Z Kresów, Władysława Łokietka 37, 55-120 Oborniki Śląskie
- za pośrednictwem poczty na adres wskazany w ust. 2 powyżej.
- Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Zamawiającego. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedawcę drogą mailową lub listową.
§ 12
- Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może od umowy sprzedaży odstąpić bez podania przyczyny.
- Prawo odstąpienia od umowy Klient będący konsumentem realizuje składając Sprzedawcy pisemne oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik numer 1 do Regulaminu lub poprzez wypełnienie i przesłanie formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdującego się na stronie internetowej Sprzedającego w terminie 14 dni od dnia zrealizowania zamówienia. Do zachowania 14 dniowego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia do Sprzedającego.
- Prawo odstąpienia od umów, o których mowa w § 12 ust. 1 i 2 nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest:
- rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- nagranie dźwiękowe lub wizualne albo program komputerowy dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Klient ma obowiązek zwrócić niezwłocznie rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§ 13
- Administratorem danych osobowych Klienta/Zamawiającego (zwanych łącznie dalej „Klientem”), przekazanych przy rejestracji konta oraz logowaniu się (w tym: adres bieżącej dostawy) są:
- Viktoriia Wyszkowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą VIKTORIIA WYSZKOWSKA, adres: ul. Wambierzycka, 4/14, 50-537 Wrocław, NIP: 8992846967, REGON: 380607851,
- Łukasz Król, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: ARCHEOTECH – PRACOWNIA ARCHEOLOGICZNO- ARCHITEKTONICZNA ŁUKASZ KRÓL, ul. Władysława Łokietka 37, 55-120 Oborniki Śląskie, NIP: 9151549450, REGON: 021036770
- Dane osobowe Klientów wskazane w formularz ( czyli…….)będą przetwarzane w celu wykonania zamówienia, czyli umowy, zgodnie z art. 6 ust 1 pkt b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO). W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach handlowych, przesyłania newslettera, dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 6 ust 1 pkt a) RODO. Klient ma prawo w każdym czasie do wycofania udzielonych zgód lub ich modyfikacji.
- Dane osobowe Klienta przechowywane są przez cały okres posiadania konta w serwisie sklepu Delikatesy Z Kresów dla celów realizacji i obsługi zamówień
zgodnie z obowiązującym Regulaminem. Dane przekazane na podstawie zgody będą przetwarzane do momenty wycofania zgody. - Odbiorcą przekazanych danych osobowych mogą być dodatkowo podmioty świadczące usługi niezbędne dla realizacji zamówień, w tym usługi w zakresie dostawy, marketingu, administracji oraz serwisu.
- Dane osobowe mogą być przetwarzane także w sposób zautomatyzowany, wraz z zastosowaniem profilowania w celu zindywidualizowanego dopasowania oferty dla potrzeb konkretnego Klienta lub ich grupy.
- W przypadku usunięcia konta w serwisie sklepu Delikatesy Z Kresów dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane, za wyjątkiem danych niezbędnych dla celów rozpatrywania reklamacji oraz potrzeb marketingowych (dot. danych: imię, nazwisko, adres email, wyrażone zgody, historia zamówień). Dane te będą przechowywane przez okres 3 lat od usunięcia konta (za wyjątkiem sytuacji w której Klient wyrazi sprzeciw wobec przetwarzania ich). Dane Klienta składającego zamówienie bez rejestracji konta są przechowywane na powyższych zasadach przez okres 3 lat od dnia realizacji ostatniego zamówienia.
- Klient może w każdym czasie uzyskać wgląd do swoich danych osobowych wraz z możliwością dokonania ich aktualizacji.
- Wnioski w zakresie wyrażonych zgód mogą być kierowane drogą mailową lub pisemną na adresy wskazane w zakładce „Kontakt”.
- Warunkiem rejestracji konta Klienta lub złożenia zamówienia, w zakresie związanym z uregulowaniami RODO jest podanie danych osobowych, tj. imienia, nazwiska, adresu dostawy, numeru telefonu, adresu email w celu ich przetwarzania przez Administratora danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zawartej umowy (w tym ich rozliczenia oraz rozpatrzenia i realizacji reklamacji).
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych Klienta (w tym przetwarzanie zautomatyzowane) – imienia, nazwiska, adresu dostawy, numeru telefonu, adresu email, historii dostaw Administratora danych osobowych, w celu kierowania marketingu bezpośredniego (newsletter, informacje handlowe, kupony rabatowe) oraz w celu profilowania, w tym kierowania zindywidualizowanej oferty handlowej, jest dobrowolna i nie stanowi warunku rejestracji lub realizacji zamówień.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;
- sprostowania swoich nieprawidłowych danych;
- żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO;
- Jeżeli uważają Państwo, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego (UODO, ul. Stawki 2, Warszawa).